onsdag den 3. juli 2013

Vi mangler...

sol. Uden sol, ingen vækst og da slet ingen blomster.
Kun clematissen er lidt ligeglad. Og så kan vi jo hygge os med den.


Vi har fået nye havemøbler til gården. Hvorfor stellet under bordet ikke er sort ved jeg ikke. Men omvendt, hvorfor skal alting passe 100% sammen? Jeg synes de tager sig gevaldigt godt ud. Hvilket leder mig tilbage på snakke om den manglende sol. Ingen sol, ingen lyst til at side i gården. Bemærk vores krydderurtetønde som i den grad er blevet overvokset af blomsterkarse uden blomster (jeg så en knop i dag, så der er håb)



Hortensia med sin første røde skærm
Hortensiaen er også på vej. Med lyserøde blomster. Jeg kan blot konstatere, at den art vi har stående ikke lader sig blive blåfarvet, selv med rigelige doser af aluminiumssulfat.


Endelig en update på vores georgine projekt. De vokser, topskuddene er nippet af, og endelig ser de ud til at ville vokse videre. Jeg har ikke de store forventninger. På den anden side skal de jo først blomstre sent, så de har masser af tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar