tirsdag den 9. marts 2010

Første succes med mine nåle.

Så lykkedes det endelig! Jeg har fået min ilddåb udi det virkelige liv med mine akupunkturnåle. Jamen jamen, jeg er pavelykkelig og stjernestolt.
Jeg har jo ganske længe haft dem liggende i skuffen på arbejdet, men min kollega som egentlig havde sagt at han da gerne vil vær forsøgskanin har ligesom ikke kunnet "finde tid".


Så da en anden kollega i går til frokost stod noget stiv i betrækket ved buffeten, fordi hun havde et kodylt hold i nakken var jeg der som en mis. Og hun var frisk, for alt var bedre end status quo.

To nåle og hendes hold i nakken svandt ca 60%. Hun var helt oppe at køre. "Nej, hvor er det flippet. Hvor er det vildt, Jørn!" osv osv. Og det var jo det hele værd.

Nu får hun så et par nåle mere i dag, og så ser vi om ikke vi kan få de sidste 40% væk også.

Sluttelig sagde jeg til hende, at nu måtte hun jo endelig lave lidt reklame og så kan det være at jeg skal begynde at tage lidt €€€ for det, som en lille neben-geschäft. Den var hun frisk på. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar